Tevredenheid staat bij Moore MTH voorop. Daarom doen wij onze uiterste best het ontstaan van klachten te voorkomen. Desondanks kan er op enig moment iets mis gaan. Heb je een klacht of ben je ontevreden over onze dienstverlening, laat het ons weten. Hieronder de procedure voor het indienen en de afhandeling van een klacht.
Het doel van onze klachtenregeling is:
Aangelegenheden inzake de dienstverlening zijn aan ons in eerste instantie kenbaar te maken via je adviseur of de vestigingsdirecteur. Mocht je niet tot een oplossing komen verzoeken wij om de klacht per e-mail te melden aan onze afdeling Compliance.
Wij vragen, indien van toepassing, de volgende gegevens te vermelden:
Na ontvangst van de klacht:
Bij een reactie op de klacht geven wij aan met wie of welke afdeling je te maken hebt en op welke wijze wij de klacht willen afhandelen. Als dat niet direct kan, zullen wij aangeven binnen welke termijn we verwachten dat de klacht afgehandeld kan worden
Ben je van mening bent dat de klacht niet volgens de bovengenoemde werkwijze is behandeld, of is de klacht niet bevredigend afgehandeld, dan kun je dat schriftelijk kenbaar maken bij de directie van Moore MTH, Postbus 67, 8300 AB Emmeloord. Wij verzoeken om in dat geval zowel de klacht als de reactie van de relatiebeheerder kenbaar te maken.
Uiteraard kun je op elk moment in deze procedure de klacht intrekken. Deze procedure stopt op dat moment.